Monday, October 8, 2012

A new kind of posts ...





Eine neue Art von Postings 

We have to write a blog for our entire school career. And because I already have a blog, I just want to post those things 'Blog-Homework' here as well. Ofcourse I will keep them vintage, or at least vintage-related. I only wear vintage, so that'll be easy :)

Wir müssen von der Schule aus einen Blog haben und auch mal einiges Posten. Da ich schon einen Blog habe, möchte ich es gerne hier posten. Eine Art 'Blog-Hausaufgaben'. Es wird natürlich immer etwas mit Vintage zu tun haben, weil ich auch immer Vintage trage.


I'll write all the things in English and German, just the way it always is.
Wie gewöhnt werde ich alles auf Englisch und Deutsch schreiben.


Love, 

Jip

2 comments:

SwinginCat said...

Nur so aus Neugier: Welchen schulischen Nutzen sollen Blogs denn haben?

Jip Hartog said...

Haha, ich bin ja auf eine Art 'Modeschule'. Wir sollen ein Art Modeblog erstellen. Und das geht dann über Mode :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...